Fat belly transition

clubgreen&%^*hb | mei 6, 2019 | 0 | De Overgang , Vrouwen

Fat belly transition

Vrouwen die bij de overgang aankomen, ervaren een verandering in hun figuur. Veel vrouwen krijgen een paar tientallen kilo's tussen de 45 en 55 jaar. Dit gebeurt vaak zonder uw eetgewoonten te veranderen. Tijdens de overgang worden de extra kilo's anders door het lichaam verdeeld dan voorheen. Het vet dat eerst op je heupen en dijen zou zitten, beweegt nu naar je buik. Hiermee kunt u van een zandlopervorm of een perenvorm naar een appelvorm veranderen. De overgang betekent dat je sneller een grotere buik kunt krijgen. Maar hoe is dit precies?

Wat geeft je een geweldige buiktransitie?

Tijdens de overgang verandert je hormonale balans en neemt het niveau van oestrogeen in je lichaam af. Door deze fluctuatie produceert uw lichaam meer testosteron in verhouding. Dit is het mannelijke hormoon dat een andere verdeling van vet in je lichaam met zich meebrengt. Een andere oorzaak van een dikke buikovergang is de tragere stofwisseling waarmee vrouwen worden geconfronteerd. Als uw oestrogeengehalte tijdens de overgang afneemt, gaat dit gepaard met een lager metabolisme. Kort gezegd betekent dit dat je lichaam minder calorieën verbrandt. Als u een grote abdominale overgang wilt vermijden, betekent dit dat u minder calorieën moet verbruiken. Dit kan heel moeilijk zijn in de overgang, omdat een lager niveau van oestrogeen in feite leidt tot een grotere eetlust.

Delgado door de overgangsbeoordeling

Dunne volgorde door de overgang

Voorkom een ​​dikke buik

Een grote abdominale overgang kan ervoor zorgen dat u zich ongemakkelijk voelt. Op die manier kun je je onzeker voelen over minder aantrekkelijk voelen. Vergeet niet dat een grote buikovergang niet iets is om je voor te schamen. Het is een natuurlijk proces dat we moeten accepteren, hoe moeilijk het ook is. Natuurlijk is het belangrijk dat je gezond blijft. Dat is de reden waarom u een reeks maatregelen kunt nemen om uw gewicht onder controle te houden.

Pas je levensstijl aan

Zoals hierboven vermeld, kan een teveel aan calorieën leiden tot een grote abdominale overgang. Daarom doet hij het goed tijdens de overgang om zijn eetgewoonten nauwlettend in de gaten te houden. Je kunt vaak een verschil maken met slechts een paar aanpassingen. Denk aan volkoren brood in plaats van wit brood, eet meer verse groenten en fruit en drink frisdranken, koffie en alcohol met mate. Ook is het erg belangrijk om genoeg water te drinken om een ​​dikke buikovergang te voorkomen. Het drinken van twee liter water per dag zorgt ervoor dat het afval je lichaam beter kan verlaten. Vergeet ook niet voldoende te bewegen.

Wees voorzichtig

Tijdens de transitie is het niet alleen belangrijk om goed voor je lichaam te zorgen. Je geest zou ook wat liefde kunnen gebruiken. Hormonale veranderingen tijdens de overgang kunnen leiden tot een gevoel van prikkelbaarheid, angst of stemmingswisselingen. Veel factoren kunnen tijdens de overgang stress veroorzaken. Probeer jezelf hiertegen te beschermen door ongezonde snacks te snel te vermijden. Een goede nachtrust is ook erg belangrijk om een ​​dikke buikovergang te voorkomen. Een goed geventileerde slaapkamer en slapen onder een dunne deken kunnen hierbij helpen.



Lees Meer

Related Posts

Meest recente berichten

Overgang en uitdunnen.

Overgang en uitdunnen.

clubgreen&%^*hb | mei 5, 2019 | 0

[ad_1] Overgang en uitdunnen. Tijdens de overgang verandert het hormonale evenwicht en verplaatst het vet zich naar andere plaatsen in het lichaam. Het metabolisme is langzamer. Dit betekent dat het…

Categorieën

Informatieve links