Gezond blijven tijdens het reizen (zonder uw vakantie te verpesten)

clubgreen&%^*hb | juli 6, 2018 | 0 | Gezondheid

Feestdagen … de plaats waar al mijn goedbedoelde oefen- en eetdoelen gingen sterven. Maar niet meer!

Ik had vroeger een andere benadering van reizen – het ging er allemaal om mezelf overmatig te behandelen en te behandelen, en het laatste wat ik wilde doen, was alles wat lijkt op oefening …. Ik bedoel ik ben op vakantie. Na verloop van tijd besefte ik echter dat ik vaak thuis zou komen en me a) schuldig zou voelen wanneer al mijn doelen langs de kant waren gevallen en b) echt ongezond had gegeten en mezelf in de vergetelheid had gedronken en helemaal niet was geoefend. Voeg daarbij het feit dat reizen regelmatiger is geworden in mijn leven, en het begon een beetje een rollercoaster te worden.

Onlangs bedacht ik dat ik moest beginnen met het integreren van een paar gezonde tactieken in mijn vakantie, degenen die dat niet deden verpest de ervaring, zodat gezond zijn niet alleen iets was dat ik deed toen ik thuis was en in een routine zat. Interessant genoeg is dit een van de dingen die jullie in mijn originele, gezonde herstart-post doen, hoe kunnen we gezond blijven als we geen routine hebben, dus ik dacht dat ik mijn gedachten zou delen!

(Probeer To) Walk Everywhere

Het verkennen van een lokale wijk is zo'n geweldige manier om te reizen, en er is geen betere manier om het te doen dan te voet. Wandelen is mijn belangrijkste tactiek om gezond te blijven wanneer ik op reis ben, zonder het gevoel te hebben dat ik het mis. En het is een geweldige manier om fit te blijven als je weet dat je niet echt wilt trainen. Als het lopen van 15.000 stappen alles is wat je doet tijdens een vakantie, dan denk ik dat dat best goed is! Dus probeer ik mijn dagen te plannen rond te lopen en probeer ik te vermijden taxi's of metro's te nemen als ik kan. Het inpakken van comfortabele wandelschoenen staat centraal, en ik vind het ook leuk om de stappenteller-app op mijn telefoon bij te houden om te kijken hoeveel ik heb gedaan.

Drink veel water

Heb je je altijd geïrriteerd en humeurig gevoeld ben je op reis? Grote kans dat het is omdat je uitgedroogd bent. Het is zo gemakkelijk om niet genoeg water te drinken wanneer u onderweg bent, en hierdoor krijgt u niet alleen meer honger, het geeft u ook hoofdpijn en maakt u humeurig. Voeg dat toe aan het feit dat je wat jetlag hebt, en H2o is je beste vriend. Ik vind dat het inpakken van een waterfles een geweldige manier is om te onthouden om meer te drinken.

Doe (zelfs maar) een half uur van daadwerkelijke oefening

Zoals ik al zei, in het verleden was het laatste wat Ik wilde doen was gestructureerde oefening toen ik op reis was. Maar zelfs een paar sessies in de loop van de week hebben me zoveel beter doen voelen over te veel toegeven … Soms bekijk ik lokale lessen zoals Yoga of Pilates, of stem ik af op youtube voor een online les op mijn telefoon. Wanneer ik met Ben reis, is het een beetje makkelijker, hij vindt het heerlijk om 's ochtends een HIIT-circuit om te gooien, meestal slechts een halfuur lichaamsoefeningen zoals bramen of squats … In alle eerlijkheid, ik doe dit waarschijnlijk een paar keer over een hoogstens een week wanneer je op reis bent, maar elk klein beetje dat je kunt helpen je een goed gevoel te geven.

Probeer veel verschillende soorten voedsel (maar houd rekening met portiegroottes)

Jongens, ik ben dol op eten. Ik denk niet dat ik dat hier genoeg communiceer, maar voedsel is misschien wel mijn grootste passie in het leven. Dus je kunt je voorstellen dat wanneer ik op reis ben, ik graag alles probeer. En er is niets erger dan jezelf te verloochenen van lekkernijen toch? Akkoord, maar na een tijdje moet ik toegeven dat je je realiseert dat er een limiet is. Dus ik ben heel langzaam bezig dit idee toe te passen: probeer alles wat je wilt, gewoon overdrijf niet hoeveel je ervan eet. Tegenwoordig probeer ik gematigde porties te behouden en een grote salade in te gooien als ik denk dat ik honger heb. In werkelijkheid vind ik dit de moeilijkste om in actie te brengen, maar het is een goede zaak om mezelf eraan te herinneren!

Pack Healthy Snacks

Het beste ding over reizen is dat je nooit weet wat je gaat doen om het daarna te doen, dat zei dat er niets ergers is dan te verhongeren en geen toegang te hebben tot iets fatsoenlijks om te eten. Dat is waar gezonde snacks zoals noten en fruit in het spel komen – ze helpen je te vullen en je uit een bind te krijgen wanneer je honger hebt, zodat je uiteindelijk niet een hele blik zure room Pringles eet (er gedaan, gedaan dat). Door gezond eten in te vullen, kunt u bovendien uw portiegroottes beter beheren wanneer u iets heerlijks over de bovenkant eet.

Langzamer drinken

Ik ben niet zeker over u, maar Ik hou van wijn en cocktails als ik op reis ben. Wat is lunch in een mooi restaurant aan zee zonder een paar glazen frisse witte wijn in de hand? Dat zal niet snel veranderen, maar iets dat ik ben begonnen, is gewoon meer bewust zijn van mijn intake en proberen mijn drankjes te proeven in plaats van ze gewoon terug te gooien. En een spritz maken met wat sodawater is een geweldige manier om een ​​drankje uit te rekken zonder het gevoel te hebben dat je het mist!

Ik denk dat aan het eind van de dag fit en gezond blijven als je reist alles draait om kleine tweaks die je kunt doen zonder teveel druk op jezelf te leggen, de incidentele dingen die je vakantie niet te veel afnemen. Het gaat om het vinden van een goede plek tussen toegeeflijkheid en striktheid … en het vinden van balans waar je ook bent. En het is net als wanneer ik thuis ben, als ik af en toe eens een keer over de grens ga, dat is prima, ik probeer het gewoon gematigd * de meeste * van de tijd te houden en hopelijk krijg ik thuis een goed gevoel met mijn doelen nog steeds enigszins intact …. Graag jullie gedachten horen over deze jongens!

Illustratie door Natalie Ong



Bron

Related Posts

Meest recente berichten

Gewicht verliezen tijdens de overgang

Gewicht verliezen tijdens de overgang

clubgreen&%^*hb | mei 9, 2018 | 0

[ad_1] Gewicht verliezen tijdens de overgang Tijdens de overgang verandert het hormoonhuis in uw lichaam en vermindert de hoeveelheid oestrogeen. Dit verandert onder andere de verdeling van vet. Veel vrouwen…

Categorieën

Informatieve links