Mijn eerste trimester overlevingsgids

clubgreen&%^*hb | juli 26, 2018 | 0 | Levensstijl

Hallo jongens! Veel van jullie hebben gevraagd om tips en trucs die ik heb geleerd van de zwangerschap en sinds ik net bevallen was, dacht ik dat dit het juiste moment was om te delen wat werkte en wat niet!

Net zoals elke reis of trek, kan zwanger worden zoveel gemakkelijker en leuker worden gemaakt als je de juiste uitrusting hebt. Ik dacht dat het leuk zou zijn om een ​​hele reeks overlevingsgidsen samen te stellen voor hoe je elk trimester door moet komen. Als eerste? De eerste.

Zoals de meeste mensen zullen zeggen, was het eerste trimester moeilijk. HARD, ik zeg het je. Ik denk niet dat ik echt de waarschuwingen heb begrepen die mensen zeiden over hoe slecht ik me zou voelen – voortdurend misselijk en uitgeput zonder geloof. Hier was ik de timing van de geboorte van onze baby voor het rustiger (qua inhoud) juni / juli / aug seizoen, maar wat dat betekende is dat ik in het eerste trimester was tijdens het drukste deel van het jaar. Maar wat dan ook, jij leeft en leert juist? Een voordeel van het eerste trimester is dat sommige dingen me echt beter deden voelen! Hier zijn er een paar.

Smoothies & Soepen

Een van de meest schokkende dingen van het eerste trimester was hoe weinig ik voelde als gezond eten. Alleen al de gedachte om broccoli in mijn mond te stoppen, deed me graag kokhalzen. Salades … ICK! In plaats daarvan was alles wat ik wilde croissants en pain au raisins, met een wiel van gesmolten kaas naar binnen gegooid voor een goede maatregel. Dat is zo ver verwijderd van hoe ik normaal ben (het voelde alsof Ben's genen eigenlijk mijn hele lichaam hadden overgenomen). En een tijdje vond ik dit niet erg, ik bedoel, je moet doen wat ervoor zorgt dat je je beter voelt (en niet moet braken) toch? Maar na een tijdje begon ik me slechter te voelen vanwege al het slechte eten. Uiteindelijk heb ik dat uitgewerkt door soepen en smoothies te eten met gezonde ingrediënten erin verborgen, ik kon wat voeding binnen krijgen zonder volledig te worden uitgeschakeld. Dit hielp zo veel!

Bedside Snacks

Ahhh, mijn trouwe vriend voor die maanden, misselijkheid in het eerste trimester was behoorlijk slecht. Maar gelukkig zijn er een paar dingen die je kunt doen om het te bestrijden. Het eerste ding is om letterlijk te eten bij het beddegoede dus je kunt een hap nemen zodra je wakker wordt. Dit werkte echt voor mij, hoewel geleid tot een heleboel ongemakkelijke kruimels in het bed. Ik ging voor meergranen scheuren, maar ook droge granen of amandelen werkten. Ik merkte dat ikzelf 's nachts wakker werd en me ziek voelde. Arme Ben werd wakker met me kauwend.

Dagelijkse wandelingen

Hoewel je misschien de hele dag in bed wilt blijven, bleek uit mijn persoonlijke experimenten dat ik op de dagen dat ik minder actief was, zo veel erger was. Als iemand die gewoonlijk dagelijks oefent, heb ik duidelijk mijn gebruikelijke routine in het eerste trimester veranderd (de gedachte om in een afgesloten sportschool te zitten maakte me claustrofobisch) dus liep in plaats daarvan elke dag tussen de bomen en de frisse lucht. Zelfs een kleine wandeling rond het blok deed me zooooo veel beter voelen.

hydratatie

Ik merkte dat ik het hele eerste trimester zo dorstig was. Ik vond dat het drinken van heel koud stilstaand water zorgde ervoor dat ik me vrijwel meteen beter voelde, en daarom zorgde ik ervoor dat ik altijd grote flessen thuis en op het werk in de koelkast had staan. Ik merkte echter dat mousserend water het tegenovergestelde effect had, omdat het extra gas iets was dat ik niet nodig had. Ik heb ook af en toe wat gemberthee gedronken, hoewel mijn vader (die een dokter is in de Chinese geneeskunde) het interessant vond om het niet te overdrijven omdat gember opwarmt en wat je eigenlijk nodig hebt is om je binnenkant te koelen … wat tegen alles is wat je leest maar het werkte voor mij.

Niet-geparfumeerde producten

OMG ruikt! Zelfs mijn favoriete parfums en schoonheidsproducten hadden me klaar om over te geven, dus pakte ik een paar ongeparfumeerde producten voor het eerste trimester, waaronder shampoo en conditioner en moisturizer. Ik denk dat dit een groot verschil heeft gemaakt, net als het vermijden van iets dat te sterk ruikt.

Sleeeeeep

En vooral, je wilt gewoon slapen tijdens dat eerste trimester, en je zult er geen slecht gevoel over hebben! Je lichaam doet zooooo veel hard werk in dit stadium, dus je zou gek zijn om jezelf te duwen. Neem je werk en oefen een beetje uit (als je kunt) en geef er aan toe. Tik op dat oogmasker en neem een ​​oogje dicht.



Gedeeld door bron

Related Posts

Meest recente berichten

Gewicht verliezen tijdens de overgang

Gewicht verliezen tijdens de overgang

clubgreen&%^*hb | mei 9, 2018 | 0

[ad_1] Gewicht verliezen tijdens de overgang Tijdens de overgang verandert het hormoonhuis in uw lichaam en vermindert de hoeveelheid oestrogeen. Dit verandert onder andere de verdeling van vet. Veel vrouwen…

Categorieën

Informatieve links