Mijn gids voor het voorbereiden van een gezonde lunchbox (zelfs als je een korte tijd hebt)

clubgreen&%^*hb | april 1, 2018 | 0 | Gezondheid

Hey guys! Dus in mijn eerste post van de herstart van de gezondheid en conditie (ben je met mij?), Wilde ik met jullie delen wat voor mij vroeger een grote ondergang was als het gaat om gezond eten – lunchtijd op het werk.

Jarenlang heb ik altijd gedisciplineerd willen zijn over het nuttigen van mijn lunch, maar afgezien van de vreemde restjes heb ik nooit de tijd gehad om me te organiseren en ben ik altijd vast blijven zitten met de 11 uur 'Wat zal ik hebben voor de lunch' raadsel. Dit betekende onvermijdelijk dat ik niet alleen slecht at, maar ook een absoluut ton geld aan het voorrecht besteedde. Maar een tijdje geleden lanceerden vrienden van mij een coole nieuwe lunchbox genaamd Prepd en dus sinds het begin van het jaar toen ik in de studio was, heb ik geëxperimenteerd met een verbazingwekkend nieuw concept … verpakking mezelf heathy lunches! * self high five *

My Approach – The Fresh Lunchbox

Misschien herkent u Prepd omdat het vorig jaar behoorlijk veel virals was op Kickstarter – het is een intuïtief ontworpen lunchdoos met een reeks accessoires en recepten en winkelen app met recepten zodat je geïnspireerd bent om daadwerkelijk gezond te zijn. De online reactie op het concept is een teken dat ik niet de enige persoon ben die worstelt op de afdeling lunchplanning!

In de afgelopen paar maanden heb ik een paar van de recepten gebruikt en ook mijn eigen recepten gemaakt. Maar als ik helemaal eerlijk ben, kan het soms lastig zijn om tijd te maken om van tevoren te koken, dus als ik het druk heb, is mijn aanpak om me te concentreren op het in voorraad houden van de koelkast met verse producten, zodat ik elke dag gemakkelijk verse saladeboxen kan maken. , zonder koken! Begrijp me niet verkeerd. Ik hou van een kookvoorbereiding op zondag als ik het niet te druk heb (kokos dahl en bloemkool rijstpilaf zijn twee fave recepten), maar als, aan de andere kant, ik tijd ben arm, ik ben er eindelijk achter dat het niet betekent dat je slecht moet eten. Als ik niet veel tijd heb om te koken, dan besteed ik in plaats daarvan de tijd die ik op zondag heb om boodschappen te doen, de koelkast te vullen met gezonde producten, zodat ik gemakkelijk een salade in de ochtend kan maken zonder al te veel nadenken. We hebben hieronder een cheatsheet gemaakt om je te laten zien hoe gemakkelijk het is om een ​​saladebox te maken die super lekker is en ook echt gezond!

Laten we het hebben over winkelen

Dus de focus daarom op het eten van gezonde lunches de hele week hoeft niet (noodzakelijkerwijs) te gaan over veel gerechten bereiden van tevoren. Het kan zijn dat je ervoor zorgt dat je de juiste producten in de koelkast hebt – iets dat je niet meer dan een uur op een zondagmiddag moet nemen … Of nog minder als je online je boodschappen bestelt.

Mijn Het boodschappenlijstje

  • Groenen zoals babyspinazie of boerenkool.
  • Granen / bonen zoals linzen, quinoa of bruine rijst. Je kunt deze ook kant-en-klaar kopen als je te arm bent om te koken.
  • Eiwitten zoals kikkererwten, gerookte zalm of kip.
  • Groenten zoals komkommers, tomaten, selderij, verse kruiden en wortels. Ook bloemkool, bataat en rode biet.
  • Speciale toppings zoals fetta-kaas, avocado, hummus en yoghurt.
  • Citroenen, zaden en noten.

Prepping

Als ik wat extra tijd heb, Ik bereid een paar dingen van tevoren voor, het snijden van wortels, het wassen van sla of het maken van wat quinoa. Als het gaat om gekookt voedsel (zoals vlees of groenten), wil ik dat graag integreren met elke bereiding die ik doordeweeks wil doen. Deze boodschappenlijst is specifiek voor mijn lunch, maar meestal koop ik de meeste van mijn producten zodat deze kan worden gebruikt tijdens de lunch en het diner.

De perfecte lunchbox bouwen

We hebben de bovenstaande afbeelding samengesteld, zodat u kunt kijk hoe eenvoudig het is om een ​​lunchbox voor salades te bouwen – ik vind de toppings en sauzen echt zo groot anders als het gaat om de smaak van wat je eet. Dat is geweldig, want deze lunchbox wordt geleverd met een beetje schroef in een sauspot zodat je salade niet drassig wordt … Geniaal!

Je kunt een aantal lunchboxen een paar dagen van tevoren maken, of maak ze op de dag. Soms maak ik er een paar van tevoren en soms gooi ik er een bij elkaar terwijl ik ontbijt maak. Voor alles dat moet koken zoals vlees, groenten of granen, kook ik iets meer tijdens het avondeten en gooi het de volgende dag in de lunchbox. Dus alles dat overblijft, wordt toegevoegd aan de lunchbox! Dit is een geweldige manier om alle restjes in uw koelkast te gebruiken. In het geval dat er geen overblijfselen zijn, ga ik gewoon voor een rauwe lunchbox met dingen als kikkererwten en verse groenten.

Krijg Prepd

Als je je afvraagt ​​wat Prepd zo populair maakt, denk ik dat er een paar dingen zijn. Vanzelfsprekend het ontwerp met zijn bamboe-koffer, geschroefde sauspotten en lekvrije containers, en de app die het gemakkelijk maakt om geïnspireerd te worden en uw maaltijden te plannen. Een ander ding dat ik ook opviel bij het gebruik ervan was de indeling en de grootte van de containers die geweldig waren om je de juiste portiegroottes te geven (ik eet over het algemeen gezond maar eet meestal veel te veel) en moedig je ook aan om een ​​gezonde snack te hebben. Ik voeg meestal Griekse yoghurt en mijn granola of sommige abrikozen of chocolade-eiwitballen toe. Als u interesse heeft om het zelf te proberen, kunt u 15% korting krijgen op uw aankoop via Prepd met de code ' ASpare15 '.

Ik zou heel graag willen horen of je tips voor mij hebt over hoe je gezond eet tijdens werklunches, ik weet dat het zo'n uitdaging is! Ik heb geprobeerd mijn lunchbox buiten mee te nemen om te eten, zodat ik wat frisse lucht kan krijgen en mijn stappen kan zetten:).

Dit bericht is in samenwerking met Prepd.



Lees verder via deze link

Related Posts

Meest recente berichten

Gewicht verliezen tijdens de overgang

Gewicht verliezen tijdens de overgang

clubgreen&%^*hb | oktober 28, 2018 | 0

[ad_1] Gewicht verliezen tijdens de overgang Tijdens de overgang de hormonale regulatie In je lichaam neemt de hoeveelheid oestrogeen af. Dit verandert onder andere de verdeling van vet. Veel vrouwen…

Categorieën

Informatieve links