Overgang en uitdunnen.

clubgreen&%^*hb | mei 5, 2019 | 0 | Afvallen , De Overgang , Vrouwen

Overgang en uitdunnen.

Tijdens de overgang verandert het hormonale evenwicht en verplaatst het vet zich naar andere plaatsen in het lichaam. Het metabolisme is langzamer. Dit betekent dat het tot 20% minder calorieën verbrandt dan eerst. Veel vrouwen hebben hier mee te maken, ook vrouwen die hun hele leven dun zijn geweest. Dat is de reden waarom er veel vrouwen zijn die willen afvallen tijdens de overgang. Overgang en afvallen zijn twee dingen die niet gemakkelijk kunnen worden gecombineerd. U kunt tijdens de overgang echter wel wat dingen doen om af te vallen.

Delgado door de overgangsbeoordeling Dunne volgorde door de overgang

Pas je eetgewoonten aan.

Met betrekking tot voedsel is het belangrijk om te stoppen met het eten van snelle koolhydraten. Witte bloem en witte suiker zorgen er onder meer voor dat er meer vet in je buik wordt bewaard. Ze veroorzaken grote pieken in uw bloedsuikerspiegel en u wilt dit tijdens de overgang vermijden en afvallen. Producten die wit meel bevatten, zijn wit brood en witte pasta. Bij producten die witte suiker bevatten, moet u denken aan verwerkte voedingsmiddelen, zoals koekjes en gebak. Vervang deze voedingsmiddelen door natuurlijke voedingsmiddelen zoals groenten, fruit, noten en zaden. Maar ook tijdens de transitie is het belangrijk om assortimentsassortiment te blijven eten. Eet ook niet minder dan 1500 calorieën, want dat zorgt ervoor dat je vetverbranding nog meer wordt verminderd. Op het moment van overgang en gewichtsverlies zou het ideaal zijn om tussen 1500 en 2000 calorieën te zitten.

Pas je drinkgewoonten aan.

Minder koffie, alcohol en frisdranken. Koffie veroorzaakt verzuring van het lichaam en alcohol en frisdranken bevatten meestal veel suiker. Op deze manier zult u veel ongezond voedsel absorberen dat niet wordt opgemerkt. Probeer daarom veel water te drinken, minimaal 2 liter per dag. Dit zorgt ervoor dat afval wordt verwijderd, waardoor het lichaam schoon blijft. Vooral tijdens overgang en gewichtsverlies is het erg belangrijk om voldoende water te drinken, omdat je lichaam tijdens de overgang sneller afval vasthoudt.

Afvallen door te ontspannen

Natuurlijk is het erg belangrijk om voldoende beweging te krijgen bij het maken van de overgang en het verliezen van gewicht, maar het is net zo belangrijk om te ontspannen. Stress is een grote boosdoener wanneer je probeert af te vallen. Stress vertraagt ​​de werking van de schildklier. Zoek dan een balans tussen inspanning en ontspanning.



Gedeeld door bron

Related Posts

Meest recente berichten

Overgang en uitdunnen.

Overgang en uitdunnen.

clubgreen&%^*hb | mei 5, 2019 | 0

[ad_1] Overgang en uitdunnen. Tijdens de overgang verandert het hormonale evenwicht en verplaatst het vet zich naar andere plaatsen in het lichaam. Het metabolisme is langzamer. Dit betekent dat het…

Categorieën

Informatieve links