Tijd nemen naar tijdschema (Plus A Free Workout Tijdschema downloaden!)

clubgreen&%^*hb | juli 8, 2016 | 0 | Gezondheid

Hey guys! Eerder in de week heb ik het eerste bericht in mijn herstart van gezondheid en fitness met u gedeeld, en ik wilde u een hulpmiddel delen dat ik heb gebruikt om weer op het goede spoor te komen met mijn bewegingsregime. [19659002] Zoals je je zult herinneren, voelde ik me een paar maanden geleden teleurgesteld over mijn fitnessroutine nadat ik mezelf volledig had uitgewist in een intens circuittrainingsschema dat me uitgeput achterliet. Na een paar maanden op een meer flexibel en gevarieerd schema te hebben gestaan, besefte ik dat het ras me goed deed, zowel op het gebied van fitness als geestesgesteldheid.

Tijd nemen voor tijdschema

Maar de echte openbaring was hoeveel ik genoten, en nodig, het daadwerkelijke proces van het doen van een interessant tijdschema voor mijn workouts! Wat tegenwoordig zoveel helpt, is (wanneer ik tijd heb) om een ​​uurtje vrij te nemen op zondag om al mijn trainingen / sessies in te plannen. Het is iets dat ik nodig heb om terug te gaan in deze reboot! Jullie kunnen zijn als 'duh Geneva' maar dit tijdschema is zo'n leuke en inspirerende openbaring voor mij geweest.

Tijdschema Tips

Wil je beginnen ijveriger te zijn met het plannen van je wekelijkse trainingen? Yay! Laten we dit samen doen. Hier zijn enkele tips.

Wees realistisch: Overdrijf jezelf niet door van plan bent om elke dag iets te doen als je weet dat je dat niet kunt, omdat je snel het gevoel zult krijgen dat je achter je aan rent. Werk in plaats daarvan een realistisch aantal activiteiten uit en schrijf ze gewoon in. Eventuele extra's zijn een bonus!

Wees consistent: Maak je schema elke week op hetzelfde tijdstip, ik probeer het te doen ongeacht of ik thuis op de bank, in het vliegtuig of op een ligstoel.

Stel herinneringen in: Houd je tijdschema bij, waar je het kunt zien en stel dagelijkse herinneringen in voor wat je wilt doen dag als je het nodig hebt.

Volg je humeur: Het tijdschema is de sleutel, maar als je het op een dag niet voelt, sla jezelf dan niet in elkaar, het zou meer over zelfliefde moeten gaan dan over zelfdoding. !

Kies leuke activiteiten: Een tijdschema is alleen zo sterk als je verlangen om te doen wat er op staat, dus probeer het te vullen met echte plezierige activiteiten in plaats van dingen die je haat, maar vind dat je zou moeten doen.

Investeren in activewear

Nog een hulpmiddel dat ik heb gebruikt om me aan mijn work-outregime te houden? Activewear. Ik ben nu een complete verslaafde! Vroeger dacht ik dat het dom was om te investeren in leuke trainingsuitrusting, maar na verloop van tijd heb ik me gerealiseerd hoe het motiveert om je goed te voelen in wat je op de sportschool draagt. Het maakt je helemaal naar meer toe. Voorbij zijn de dagen van Genève in een flodderig t-shirt, nu breng ik wat meer door op Adidas by Stella McCartney crop tops Grana leggings en Nike sneakers en mijn workout heeft zeker voordelen. Ik vind dat de meeste activewear zo lang meegaat, en je draagt ​​het zo veel, het is een investering die de moeite waard is.

Tijdschema

Gratis downloadbare tijdschema

Om je te helpen geïnspireerd te raken voor je volgende training, of week van workouts ( !), hebben we vier downloadbare trainingsroosters gemaakt. Je kunt afdrukken en in je dagboek plakken, of decoreren en opslaan op je telefoon .. Ik gebruik Instagram-verhalen als een manier om te annoteren en in te richten, vervolgens op te slaan op mijn telefoon en vervolgens in te stellen als achtergrond. Ik word altijd herinnerd aan wat ik van plan ben te doen voor de komende week Je kunt de bestanden hier downloaden .

Iphone Wallpaper: Pink & Black Triangles Ombre Pink & White

A5 voor afdrukken: Pink & Black Triangles Ombre Pink & White

Het delen van het tijdsschema van deze week

Ok, dus ik heb misschien nog geen Victoria Secret-lichaam, maar deze nieuwe routine heeft mijn flexibiliteit verbeterd, Ik slaap beter en over het algemeen ben ik zoveel gelukkiger. Yay!

Als je je afvraagt ​​hoe de volgende week eruitziet (ik ben er vroeg in geweest!), Zie hieronder:

  • Maandag – HIIT-training ( Nieuw onderzoek vertoont steeds meer voordelen, dus zelfs als het mijn minst favoriete is, doe ik het nog steeds!)
  • Dinsdag – 5km wandeling
  • Woensdag – vinyasa stroom
  • Donderdag – Vinyasa Flow
  • Vrijdag – HIIT training
  • Zaterdag – 8km wandeling [19659034] Sunday – Vinyasa Flow

Yoga is ook een belangrijk element van mijn routine geworden, zoals je kunt zien, en ik haat het om een ​​van * die mensen * te zijn, maar ik hou er zo van. Ik word eigenlijk (een beetje) ook steeds beter, wat geweldig is …. Tijd om het te boeken!

Outfit Details: Grana ¾ Leggings Adidas by Stella Mccartney Trek op Climacool Sports Bra in White via Farfetch ] Nike Shoes Adidas van Stella McCartney Yoga Mat via Farfetch .



Bronnen

Related Posts

Meest recente berichten

Gewicht verliezen tijdens de overgang

Gewicht verliezen tijdens de overgang

clubgreen&%^*hb | oktober 28, 2018 | 0

[ad_1] Gewicht verliezen tijdens de overgang Tijdens de overgang de hormonale regulatie In je lichaam neemt de hoeveelheid oestrogeen af. Dit verandert onder andere de verdeling van vet. Veel vrouwen…

Categorieën

Informatieve links