Tips en trucs om je Glow terug te krijgen

clubgreen&%^*hb | juni 21, 2019 | 0 | Levensstijl

Voor moeders en andere vermoeide mensen …

Je zult je herinneren hoe bang ik was mijn leven, mijn lichaam en mijn zaken verliezen toen ik een baby kreeg. En terwijl ik in verschillende maten aan dat front won en verloor, was één ding dat ik nooit overwoog, maar dat ik zeker verloor, mijn glans. Terwijl het concept van 'gloed' volledig frivool en oppervlakkig kan klinken, zegt of ik al dan niet een gloed heb veel over hoe ik me voel, hoeveel rust ik krijg en hoe (over het algemeen) gezond ik ben. Late nachten, uitdroging en een algemeen gebrek aan weten wat elke dag zal brengen heeft geleid tot het wegebben van elke soort gloed die ik had kunnen hebben. Bedankt Frankie! En die zogenaamde zwangerschapsgloed? Ik voelde echt dat het iets is dat de wereld heeft verzonnen om zwangere vrouwen zich beter te laten voelen, want laten we eerlijk zijn, zwangerschap is behoorlijk moeilijk, zowel in mentale als in fysieke zin. Ongeacht of je een baby hebt om het de schuld van te geven, de kans is groot dat je je misschien een beetje minder opgewonden voelt dan in het verleden – misschien heb je te veel geprobeerd, gestresseerd of gewerkt. Ik vermoed dat je gloed leeg is. Dus ik wilde hierover praten! Ik heb onlangs een beetje een routine en een protocol gemaakt om mijn glans terug te krijgen – noem het zelfzorg (als het moet), noem het wat je echt wilt. Het is een holistische kijk op hoe we onszelf behandelen … Want als je gloeit, is de kans groot dat je op jezelf let.

Pas op voor je gevoel Gloed komt uit de darm. Ik weet zeker dat je genoeg hebt gehoord over de microbiom, maar het is waar! En het is gemakkelijk om het te vergeten. Twee dingen maken een verschil voor uw darm, en het zijn probiotica en prebiotica (ook wel vezels genoemd). Dus, om te proberen mijn glans terug te krijgen, concentreer ik me erop genoeg van beide dingen te krijgen – eerst proberen om minstens 30 gram vezels per dag te krijgen (in de vorm van meer fruit, groenten, noten en zaden). En ten tweede herinnert het me ook om mijn probiotica te nemen – ik heb ze altijd, maar soms vergeet ik ze te nemen! ik hou van dit poeder te.

Loop elke dag Ik kan eerlijk gezegd niet genoeg benadrukken hoeveel lopen elke dag me heeft geholpen, zowel tijdens mijn zwangerschap als na het partumleven, en ook gewoon in het algemeen. In mijn eerste trimester had ik geluk, want ik wandelde elke dag met vrienden (die niet wisten dat ik zwanger was, dus er was geen excuus) en ik hield dit overal bij, uiteraard matigend de moeilijkheidsgraad naarmate ik verder kwam. Tegen het derde trimester is lopen het enige dat me een beetje menselijk heeft laten voelen! Na de geboorte van Frankie was lopen de perfecte manier om rustig weer fit te worden. Tegenwoordig probeer ik meer moeilijkere wandelingen toe te voegen en probeer ik ook meer incidenteel te lopen, dus ik vermijd het gebruik van Ubers of roltrappen.

Slaap Voor zwangere vrouwen en nieuwe moeders is babybrein eigenlijk gewoon slaapgebrek (IMHO), en er is geen zilveren kogel voor dat anders dan slapen (hier zijn een paar dingen die ik heb geleerd over baby slaap). En voor alle anderen geldt hetzelfde. Tegenwoordig loop ik vaak later naar binnen, gewoon omdat ik dingen op tv wil kijken of mijn boek wil lezen. In plaats van 8 uur te krijgen, merk ik dat ik er maar zes krijg, en als je die ochtend om 3am wakker wordt vanwege babynachtmerries, is het absoluut de kaars aan beide kanten aan het branden. Tegenwoordig probeer ik om half elf in bed te liggen, zoals voor 22.00 uur.

Balanceer uw Croissants met een groene smoothie Oké, als je moe bent, naar beneden loopt, overhangt of zwanger bent, wil je eigenlijk alleen heerlijk ondeugend spul eten. Wat is een betere manier om je beter te voelen dan een paar chocolademelk? Tegenwoordig ontneem ik mezelf niet (het leven is de moeite waard om te leven), maar ik probeer het ook in evenwicht te brengen met iets gezonds!

Drink 3 liter water Ja, je zult moeten plassen. Maar dat is gewoon het leven. Meer is meer op de waterafdeling.

Glow-y schoonheidsproducten Oké dus nu komen we bij het namaakgedeelte van de avond … Glow-y schoonheid. Omdat er gelukkig manieren zijn om die gloed te vervalsen als je uitgeput bent. Mijn favorieten? Een verlichtingselement aan je foundation toevoegen en deze vervolgens met een klein beetje markeerstift erop zetten – deze en deze zijn faves. En dat geldt ook als je zwanger bent! Eerlijk gezegd, wanneer iemand zei dat ik een soort van zwangerschapsgloed had (ze keken duidelijk naar mijn gezicht en niet naar mijn gezwollen enkels), moest ik eerlijk zijn en zeggen 'het is de markeerstift!', Omdat het echt zo was. Tijdens de zwangerschap heb ik echt hydraterende en voedende beautyproducten omarmd (lees hier meer over) samen met bronzers en markeerstiften die licht terug in mijn gezicht brengen als ik liever met mijn gezicht naar beneden kijk op het bed. Deze krijgen nog meer een workout sinds ik moeder ben geweest!

shop de gloed


In het geval dat je een beetje geïllustreerde motivatie nodig hebt, hier is onze (nu zeer algemeen gedeelde) aftelling van gezonde gewoonten!



Lees verder

Related Posts

Meest recente berichten

Overgang en uitdunnen.

Overgang en uitdunnen.

clubgreen&%^*hb | mei 5, 2019 | 0

[ad_1] Overgang en uitdunnen. Tijdens de overgang verandert het hormonale evenwicht en verplaatst het vet zich naar andere plaatsen in het lichaam. Het metabolisme is langzamer. Dit betekent dat het…

Categorieën