Wat maakt de supermarkt folders zo goed?

ClubGreen | januari 29, 2020 | 0 | Bedrijven , Levensstijl

De aanbiedingen?

Alles lijkt tegenwoordig te digitaliseren, zo lees je de krant online en zoek je je recepten online op. Dit gebeurt ook met de supermarkt folders. Deze ligt natuurlijk nog in de winkel maar is nu ook online te vinden. Het belang van de online supermarkten folders is dan ook flink gestegen. Van het jaar 2018 tot 2019 is het 6% gestegen. En geeft 38% van consumenten aan dat zij aangezet worden tot kopen door online folders.

Bron: Marketingtribune

Papieren supermarkt folder

De papieren supermarkt folder is ook in het algemeen nog steeds een erg populair marketingtool want data liegt niet. Het is bewezen dat in 2019 papieren folders nog een bereik van bijna 11 miljoen hadden. Waar een gemiddelde leestijd van 17 minuten per week aan folders zit. Veel Nederlanders geven dan ook aan dat ze niet van de folder af willen. Wat maakt de papieren folder nou zo belangrijk en geliefd? Veel geven aan dat dit vaak ligt aan de extra korting bonnen die te vinden zijn in het folderpakket.

Bron: Sprout

Het is natuurlijk slim om met de online supermarkt folder te kijken naar wat de papieren folder nou een succes maakt. Want naast de digitalisering wil je natuurlijk de kwaliteiten van de folder niet verliezen

Als klanten van supermarkten willen wij natuurlijk ook gewoon aanbiedingen. Consumenten houden van het gevoel van een goede deal vinden. Zelfs de supermarkten zijn er dol op, het is bewezen dat de winst van supermarkten één vijfde bestaat uit aanbiedingen.

‘Zelfs de supermarkten zijn er dol op, het is bewezen dat de winst van supermarkten één vijfde bestaat uit aanbiedingen.

Vaak zijn koopjes die onder aanbiedingen vallen niet per se producten die je nodig hebt. Maar dit is natuurlijk minder snel het geval in een supermarkt. Er zijn veel mensen die de beslissingen maken wat ze eten op de folders. En dus ook kijken naar welke supermarkt ze gaan om hun boodschappen te doen. Als er in de Albert Hejin betere aanbiedingen zijn op producten die jij graag wilt hebben zullen mensen sneller geneigd zijn om hiernaartoe te gaan.  

Aanbiedingen uit de folder

Het is dus simpel, de supermarkt folder is zo aantrekkelijk omdat mensen van goede koopjes houden. Aanbiedingen hebben nou eenmaal een effect op de consument en folders spelen hier perfect op in. 

Bezoek je alle supermarkten? Of alleen de dichtbijzijnste!

De meeste mensen gaan naar de supermarkt het dichts bij jou in de buurt. Aanbiedingen kunnen daar veranderingen in brengen. We krijgen wel alle folders van alle supermarkten thuis. Supermarkten zoals Plus, Aldi, Jumbo, Lidl, Vomar en Albert heijn. Het zijn de meest bekende winkels voor boodschappen in Nederland. Plus, Aldi, Jumbo, Lidl, Vomar en Albert heijn hebben veel winkels in alle grotere plaatsen met iedere week andere aanbiedingen voor de winkels. Op internet en in de folder. De folders vind je in de brievenbus. Ook vind je de folder aanbiedingen in de krant. Die huis aan huis bezorg word. Of waarop je geabonneerd bent. Op internet vind je verschillende websites met folders. Op deze websites kun je gemakkelijk en snel folders van verschillende supermarkten vergelijken.

Related Posts

Meest recente berichten

Slank door de overgang

Slank door de overgang

ClubGreen | april 2, 2019 | 0

Slank door de overgang In de overgang De hormonale balans is onevenwichtig. Omdat het niveau van oestrogeen in uw lichaam afneemt, zal uw spijsverteringssysteem minder snel gaan functioneren. Omdat je…

Categorieën