Vraag: Wat is uw huidige fitnessroutine? (En, werkt het?)

clubgreen&%^*hb | juli 22, 2018 | 0 | Gezondheid

Guys! Ik moet toegeven aan een vreemde fascinatie voor de trainingsroutines van andere mensen, ik wil altijd weten wat ze elke week doen en als ze denken dat het goed is. Het is een soort van voyeuristische neiging die ik heb, ik kan het niet echt uitleggen.

Elke paar weken neem ik al mijn vrienden toe en laat ze me een gedetailleerd overzicht geven van de lessen, wandelingen en trainingen die ze hebben uitgeprobeerd. Ik vind het geweldig, en ze moeten denken dat ik helemaal gek ben. Ik vond het onlangs grappig dat ik deze gril nog met jullie moet delen, dus besloot ik dat ik dat zou doen. Ik zal je het mijne vertellen als je me de jouwe vertelt?

2017 – Een jaar van gezondheid (en fitness)

Voor het geval je het bent vergeten, 2017 draait bij mij allemaal om gezondheid en natuurlijk een groot deel van alles wat te maken heeft met bewegen / fitness. Vorig jaar was niet bepaald lui, het was eigenlijk het tegenovergestelde. Om je wat achtergrondinformatie te geven, vorig jaar zijn Ben en ik toegetreden tot een circuittraining gym met een hoge intensiteit en zijn we elke dag gaan kijken. Ernstig. En hoewel je zou denken dat dat de belichaming zou zijn van fitness, was ik eerlijk gezegd altijd uitgeput en kreeg ik er niet veel van. Kortom, ik was behoorlijk ellendig. Terugkijkend kan ik nu zien dat naar alle waarschijnlijkheid de intensiteit van de workouts me stress veroorzaakte, wat een niet-zo-goede gemoedstoestand en een beter prestatieniveau betekende. Ben, aan de andere kant, is fitter dan hij ooit is geweest (en in zijn gebruikelijke hoge humeur), wat alleen maar laat zien dat er niet één maat is die geschikt is voor fitness.

Tegen het einde van vorig jaar besefte ik dat het in deze door sociale media (en vriend) gedreven wereld gemakkelijk is om je te abonneren op iets dat niet echt bij je past. Dat is waarom, meer dan wat dan ook in 2017, gaat over bewustwording als het gaat om fitness, luisteren naar wat me aanvoelt en, ahem, kijken (vingers gekruist) goed en daarmee gaan. Grana heeft onlangs een mooie lijn actieve slijtage gelanceerd (ik draag deze legging en deze sportbeha), en hun campagne was gericht op het concept van het instellen van je eigen tempo, iets dat bij mij redelijk klopte.

Wat ik aan het doen ben op dit moment …

Dit is het 'ik zal je mijn laten zien'-stukje …

Een van de grote veranderingen die ik heb toegevoegd aan mijn routine is yoga, iets wat ik altijd al in mijn hoofd had om te doen, maar ik heb er nooit last van gehad. Ik dacht altijd: als ik aan het sporten ben, wil ik het werkelijk trainen, niet alleen bukken '. Ik denk dat ik geen idee had wat yoga eigenlijk was … Sinds januari doe ik een paar keer per week yoga, en zelfs in die relatief korte tijd kan ik eerlijk zeggen dat het zoveel heeft gedaan voor zowel mijn geest als mijn fitnessniveaus . Ok, dus ik zweef nog niet op mijn armen terwijl ik de pauwhouding aan het doen ben (in feite ben ik pas net in staat geweest om de vloer met mijn vingertoppen aan te raken ha), maar zelfs zonder een goeroe te zijn, kan ik het verschil voelen dat het maakt.

Ik besloot ook om mijn routine gevarieerder te maken in plaats van elke dag hetzelfde. En ik vind het geweldig! Naast yogalessen die ik heb gemend in pilates, circuit sessies (ik zie nog steeds het voordeel van echt zweten!) En wandelingen en ik voel me veel beter – tot nu toe dat is. Door een paar voorzichtige opties toe te voegen, ben ik lang niet zo gestrest als vorig jaar en ik merk dat ik me ook fitter voel. Fyi, dit is hoe deze week eruit zag:

  • Ma: Intervaltraining met hoge intensiteit
  • Dins: ochtendwandeling
  • Wo: lagree (aka pilates op een machine)
  • Don: hete yoga
  • Vrij: intervaltraining met hoge intensiteit.
  • Sat: wandeling
  • Zon: vinyasa flow yoga (of, banktijd).

Natuurlijk ben ik geen expert en het enige dat ik kan doen, is hoe ik me voel, maar ik denk dat ik meer dan ooit weet dat je moet experimenteren en ontdekken wat voor jou werkt. Ik doe hier meer aan en ik kijk er naar uit om dit jaar met u te delen. Opgewonden om fitter te worden! Misschien kunnen we het samen doen?

Vraag

Ik hoop dat je niet ziek wordt dat ik je vragen stel, maar ik ben eerlijk gezegd gewoon zo geïnteresseerd in jou en ik wil meer weten! Met een geest om meer van mijn gezondheids- en fitnessreis met je te delen dit jaar, wilde ik je uitnodigen om me alles te vertellen over je fitnessroutine (nee, ik eis het! Haha). Ik ben dol op wat je momenteel doet (of niet doet), wat werkt of niet werkt, wat je in het verleden hebt gedaan. Wat oefende u verraste? Of wat vond je niet leuk? Voel je vrij om me volledig te downloaden, ik kan het aan. ?

En hoe prachtig is deze yogastudio ??? Het is nieuw in Hong Kong en heeft gebeld Kita Yoga, Ik heb deze driehoekenplanken nodig in mijn leven. Bekijk ze zeker als je in Hong Kong bent. Oh fyi, deze geweldige roze yogamatten zijn van dit nieuwe merk, Ik ben van plan om er een te kopen voor thuis voor een beetje netflix en een neerwaartse hond.

Oh, en als je op de markt bent voor een aantal betaalbare nieuwe activewear, zorg er dan voor dat je er overheen springt Grana. De stukken die ik heb gedragen zijn super comfortabel en werken, of je nu op de stoep slaat of op de bank hangt. Ps voor de sport-bh, ze komen met kopjes maar je kunt ze eruit halen, wat ik deed. Gebruik de code 'apasxgrana'Om 10% korting te krijgen bij het afrekenen!

Bedankt dat je het einde van deze ongelooflijk lange post hebt bereikt! Ha.

Dit bericht in samenwerking met Grana. Foto's door Kit Lee. Bedankt Kita Yoga voor de mooie ruimte.



Bron

Related Posts

Meest recente berichten

Gewicht verliezen tijdens de overgang

Gewicht verliezen tijdens de overgang

clubgreen&%^*hb | oktober 28, 2018 | 0

[ad_1] Gewicht verliezen tijdens de overgang Tijdens de overgang de hormonale regulatie In je lichaam neemt de hoeveelheid oestrogeen af. Dit verandert onder andere de verdeling van vet. Veel vrouwen…

Categorieën

Informatieve links