Mijn gids voor het voorbereiden van een gezonde lunchbox (zelfs als je een korte tijd hebt)

clubgreen&%^*hb | juli 14, 2018 | 0 | Gezondheid

Hallo jongens! Dus in mijn eerste bericht van de herstart van gezondheid en fitness (bent u met mij?) Ik wilde met u delen wat voor mij vroeger een grote ondergang was als het gaat om gezond eten – lunchtijd op het werk.

Jarenlang heb ik altijd gedisciplineerd willen zijn over het nuttigen van mijn lunch, maar afgezien van de rare restjes heb ik nooit de tijd gehad om me te organiseren en ben ik altijd blijven steken in het 11 uur durende 'Wat ik heb voor de lunch' raadsel. Dit betekende onvermijdelijk dat ik niet alleen slecht at, maar ook een absoluut ton geld aan het voorrecht besteedde. Maar een tijdje geleden lanceerden vrienden van mij een coole nieuwe lunchbox genaamd Prepden sinds het begin van het jaar, toen ik in de studio was, heb ik geëxperimenteerd met een verbazingwekkend nieuw concept … in de verpakking van heathy lunches! * zelf hoog vijf *

Mijn aanpak – De verse lunchbox

Misschien herken je Prepd omdat het vorig jaar nogal viraal is gegaan op Kickstarter – het is een intuïtief ontworpen lunchdoos met een scala aan accessoires en recepten en winkels app met recepten dus je bent geïnspireerd om werkelijk wees gezond. De online reactie op het concept is een teken dat ik niet de enige persoon ben die worstelt op de afdeling lunchplanning!

In de afgelopen paar maanden heb ik een paar van de recepten gebruikt en ook mijn eigen recepten gemaakt. Maar als ik helemaal eerlijk ben, kan het soms lastig zijn om tijd te besparen om te koken, en dus als ik het druk heb, is mijn aanpak om me te concentreren op het in voorraad houden van de koelkast met verse producten, zodat ik elke dag gemakkelijk verse saladeboxen kan maken. , zonder koken! Begrijp me niet verkeerd ik liefde een kookvoorbereiding op zondag als ik niet te druk ben (coconut dahl en bloemkoolpilaf zijn twee favoriete recepten), maar als ik daarentegen arm ben, heb ik het eindelijk uitgewerkt het betekent niet dat je moet slecht eten. Als ik niet veel tijd heb om te koken, dan besteed ik in plaats daarvan de tijd die ik op zondag heb om boodschappen te doen, de koelkast te vullen met gezonde producten, zodat ik gemakkelijk een salade in de ochtend kan maken zonder al te veel nadenken. We hebben hieronder een cheatsheet gemaakt om u te laten zien hoe gemakkelijk het is om een ​​saladebox samen te stellen die super lekker is en ook echt gezond!

Laten we het hebben over winkelen

Dus, de focus dus om de hele week gezonde lunches te eten hoeft niet (noodzakelijkerwijs) te gaan over het koken van veel gerechten van te voren. Het kan net zo goed zijn om ervoor te zorgen dat u de juiste producten in de koelkast hebt – iets dat u niet meer dan een uur op een zondagmiddag moet nemen … Of nog minder als u uw boodschappen online bestelt.

Mijn boodschappenlijst

  • Groenen zoals babyspinazie of boerenkool.
  • Granen / bonen zoals linzen, quinoa of bruine rijst. Je kunt deze ook kant-en-klaar kopen als je te arm bent om zelf te koken.
  • Eiwitten zoals kikkererwten, gerookte zalm of kip.
  • Groenten zoals komkommers, tomaten, selderij, verse kruiden en wortels. Ook bloemkool, zoete aardappel en rode biet.
  • Speciale toppings zoals fetta-kaas, avocado, hummus en yoghurt.
  • Citroenen, zaden en noten.

prepping

Als ik een beetje extra tijd heb, bereid ik een paar dingen van tevoren voor, het snijden van wortels, het wassen van sla of het maken van wat quinoa. Als het gaat om gekookt voedsel (zoals vlees of groenten), wil ik dat graag integreren met elke bereiding die ik van plan ben tijdens de week. Deze boodschappenlijst is specifiek voor mijn lunch, maar meestal koop ik de meeste van mijn producten, zodat deze tijdens de lunch en het diner kan worden gebruikt.

De perfecte lunchbox bouwen

We hebben de bovenstaande afbeelding samengesteld, zodat u kunt zien hoe eenvoudig het is om een ​​lunchbox voor salades te bouwen – ik vind de toppings en sauzen echt zo groot anders als het gaat om de werkelijke smaak van wat u eet. Dat is geweldig omdat dit lunchbox komt met een beetje schroef in sauspot zodat je salade niet drassig wordt … Geniaal!

Je kunt een aantal lunchboxen een paar dagen van tevoren maken of ze op de dag zelf maken. Soms maak ik er een paar van tevoren en soms gooi ik er een bij elkaar terwijl ik ontbijt maak. Voor alles dat moet koken zoals vlees, groenten of granen, kook ik iets meer tijdens het avondeten en gooi het de volgende dag in de lunchbox. Dus alles dat overblijft, wordt toegevoegd aan de lunchbox! Dit is een geweldige manier om alle restjes in uw koelkast te gebruiken. In het geval er geen overblijfselen zijn, ga ik gewoon voor een rauwe lunchbox met dingen zoals kikkererwten en verse groenten.

Krijg Prepd

In het geval dat je je afvraagt ​​wat maakt Prepd zo populair, ik denk dat er een paar dingen zijn. Vanzelfsprekend het ontwerp met zijn bamboe-koffer, geschroefde sauspotten en lekvrije containers, en de app die het gemakkelijk maakt om geïnspireerd te worden en uw maaltijden te plannen. Een ander ding dat ik ook opviel bij het gebruik ervan was de lay-out en de grootte van de containers die geweldig waren om je de juiste portiegroottes te geven (ik eet over het algemeen gezond, maar eet meestal veel te veel) en moedigt je ook aan om een ​​gezonde snack te hebben. Ik voeg meestal Griekse yoghurt toe en mijn muesliof wat abrikoos of chocolade-eiwit ballen. Als u geïnteresseerd bent om het zelf te proberen, kunt u 15% korting krijgen op uw aankoop via Prepd met behulp van de code 'ASpare15‘.

Ik zou heel graag willen horen of je tips voor mij hebt over hoe je tijdens de lunch op het werk gezond gaat eten, ik weet dat het zo'n uitdaging is! Ik heb geprobeerd mijn lunchbox buiten te eten, zodat ik wat frisse lucht kan krijgen en mijn stappen omhoog kan zetten :).

Dit bericht is in samenwerking met Prepd.



Meer informatie is te lezen hier

Related Posts

Meest recente berichten

Gewicht verliezen tijdens de overgang

Gewicht verliezen tijdens de overgang

clubgreen&%^*hb | oktober 28, 2018 | 0

[ad_1] Gewicht verliezen tijdens de overgang Tijdens de overgang de hormonale regulatie In je lichaam neemt de hoeveelheid oestrogeen af. Dit verandert onder andere de verdeling van vet. Veel vrouwen…

Categorieën

Informatieve links